AcasaAcasa  FAQFAQ  CautareCautare  MembriMembri  GrupuriGrupuri  InregistrareInregistrare  ConectareConectare  

Distribuiţi|

Functia Random [Amxx]

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos
AutorMesaj

avatar

Administrator
Rank: Administrator
Mesaje : 305
>
CS Status : Cs
>
Detinator Steam : Da
>
Localitate : TutorialCs
>
Data de inscriere : 29/01/2012
>
Varsta : 23
>
MesajSubiect: Functia Random [Amxx] Lun Ian 30, 2012 1:52 am

Functia random e destul de complexa sa stiti.
Sunt 3 tipuri de random:

1. random(valoare)
Aceasta functie va numara de la 0 la un numar specificat.
ex.
Cod:

random(255)
Va numara de la 0 la 255.

2. random_num(a,b)
Acesta functie permite sa numeri de la un specific nr (a) la alt nr (b).
ex.
Cod:

random_num(23,66)
Va numara numai intre acele cifre.

3. random_float(1,b)
Acesta functie e la fel ca cel de sus doar ca trebuie specificat ca zecimale cu .0
ex.
Cod:
random_float(25.0,67.0)
Multe dintre ele sunt recomandate sa aveti variabila pusa.
ex.
Cod:

new var = random(255)
La altele sunt nu mai trebuiesc cu variabile.
ex la hud-uri.
Cod:

new r = random(255)
new b = random(255)
new g = random(255)
set_hudmessage(r, g, b, 0.26.0, 0.22, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "Mesajul Tau")
dupa cum vam explicat la topicul cu hud-uri acele r,g,b sunt culorile. :)
Puteti face si asa:
Cod:

set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), 0.26.0, 0.22, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "Mesajul Tau")
In asa fel incat nu mai trebuie sa puneti cu new. :P
Have Fun. :P
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://tutorialcs.forum.st

Functia Random [Amxx]

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
 :: Counter-Strike 1.6 :: Programarea CS-ului :: Pluginuri-